לקביעת פגישת ייעוץ חינם

    שירותי הנהלת חשבונות

    הנהלת חשבונות מקצועית מאפשרת לעסק שלכם לצמוח בבטחה. אנו מזמינים אתכם לקבל הצעת מחיר על כל שירותי הנהלת החשבונות, לרבות חברות, עוסקים מורשים, עוסקים פטורים, עמותות בכל סדרי הגודל. הניסיון המקצועי שלנו מאפשר לנו לבצע עבורכם חשבות שכר, דיווחים שוטפים לרשויות המס, להנפיק עבורכם דו”חות קבועים ובהם כל הנתונים הדרושים לכם למעקב אחר הפן הכספי בעסק ושירותים רבים נוספים.

    תנו לנו לסדר לכם את המספרים

    הנהלת חשבונות לעסק חייבת להתבצע באופן חודשי עקבי על ידי אנשי מקצוע בלבד, ניסיון לנהל את החשבון עצמאית עשוי לגרור כשלים הרי גורל. תנו לנו לעשות לכם סדר במספרים ולהקל עליכם את העבודה בעזרת צוות המשרד שלנו שיבצע עבורכם את כל השירותים הדרושים בתחום הנהלת החשבונות. כך נאפשר לכם להתמקד במה שחשוב באמת והוא כמובן ניהול מקצועי של העסק.

    • הנהלת חשבונות – נבצע עבורך שירותי הנהלת חשבונות ונדאג לכך שהדו”חות לרשויות המס יוגשו בדיוק בזמן. את העדכונים על כל פעולה תוכלו לקבל ישירות אל המייל בדו”ח מפורט.
    • משכורות ועובדים – נוכל לטפל עבורך בכל הנוגע למשכורות ולהנפיק עבור העובדי שלך תלוש שכר חודשי. כמו כן, ננפיק דוח”ות רווח והפסק ואף חישוב עלויות עובדים לאורך השנה.
    • ייעוץ משפטי וארגוני – באפשרותנו לספק לכם במקביל גם ייעוץ משפטי, ייעוץ ארגוני, חונכות וליווי עסקי על ידי חונכים מוסמכים ואפילו לצרף אתכם אל מרכז היזמות העסקית שלנו.
    • צוות מקצועי רחב – צוות מקצועי של מנהלי חשבונות ובראשם רואה חשבון מטפלים בכל תיק ותיק והם יבצעו עבורך כל פעולה, קטנה כגדולה במקצועיות, אחריות ומסירות ללא פשרות.
    • שירות אישי ואדיב – אנו דוגלים בשירות אישי ולכן נשמח לפגוש אתכם במשרדנו על כוס קפה או להגיע אליכם במידת הצורך. כמובן שאנו זמינים בטלפון, במייל או באתר בכל עת.
    • מגוון שירותים מקיף – משרדנו מספק את כל השירותים תחת קורת גג אחת, אנו ממליצים לכם להכיר מקרוב את שפע האפשרויות ולחסוך זמן רב וכסף כמובן.

     

    שירותי הנהלת חשבונות במיקור חוץ

    כל עסק זקוק לסוגים שונים של שירותי הנהלת חשבונות – הן על-מנת לדווח לרשויות המס, במועד ובאופן מדויק, את כל הדיווחים הנדרשים ממנו בהתאם לסוג הפעילות והיקפה, והן על-מנת שלרשות בעלי העסק תעמוד בכל נקודת זמן תמונת מצב מפורטת ועדכנית לגבי ההכנסות, ההוצאות, המלאי, ההתחייבויות, התקבולים שאמורים להגיע וכל אינפורמציה נוספת שרלוונטית לצורך קבלת החלטות מושכלת.

    באופן עקרוני, ניתן לבצע את כל הפעולות הנכללות תחת ההגדרה “הנהלת חשבונות” גם ללא עזרת אנשי מקצוע.

    אולם, גם בעסקים שהיקף פעילותם קטן עדיין ישנו ערך מוסף לניהול החשבונות ע”י רואה חשבון בקריות שמוסמך, בין אם מתוך העסק או החברה ובין אם חיצוני.

    ניהול ספרים בשיטה הנדרשת ע”י רשויות המס

    הבסיס של שירותי הנהלת חשבונות הוא ניהול הספרים של העסק. ישנן שתי שיטות עיקריות לעשות זאת, השיטה החד-צידית ושיטת החשבונאות הכפולה.

    השיטה השנייה מחייבת בקיאות גבוהה יותר בכל הקשור להנהלת חשבונות, אולם היא גם מספקת תמונת מצב מדויקת יותר והסיכוי כי תתרחש טעות קטן יותר.

    בכל מקרה השיטה שבה מתנהלים הספרים בכל עסק היא בהתאם לדרישות מס הכנסה, עפ”י קריטריונים המוגדרים בחוק.

    בין הספרים אותם יש לנהל: פנקסי קבלות / חשבוניות מס / חשבוניות עסקה, פנקסי הזמנות, תעודות משלוח, ניהול מלאי ועוד.

    דוחות מע”מ ודוח שנתי למס הכנסה

    אחד המרכיבים המשמעותיים והמהותיים של שירותי הנהלת חשבונות הוא ביצוע האינטראקציות השונות עם רשויות המס:

    הכנת דוח מע”מ אחת לחודש או חודשיים (בהתאם לדרישה של משרד המע”מ הרלוונטי, שנקבעת עפ”י המאפיינים הספציפיים של כל עסק) ובחלק מהמקרים גם תשלום בפועל של דוחות אלה, הכנת דוח שנתי אשר מוגש למס הכנסה, הכנת תצהיר הון במידה ונדרש כזה וכו’.

    תלושי שכר לעובדים

    עוד רכיב במסגרת שירותי הנהלת חשבונות הוא הפקת תלושי השכר של העובדים בעסק.

    באופן טבעי יש להקפיד כי תלושי המשכורת יופקו בהתאם לחוק ויכילו את כל המרכיבים ההכרחיים ובהם דמי הבראה, שעות נוספות, נסיעות, דמי הבראה, ימי חופשה, ניכויים שונים ועוד.

    האפשרויות השונות של שירותי הנהלת חשבונות

    את כל אותם שירותי הנהלת חשבונות שהוזכרו, וגם אחרים כמובן אם מתעורר צורך שכזה, ניתן לבצע במספר דרכים:

    1. למנות אדם מתוך העסק שיהיה אחראי על כך. אמנם חלק מהאינטראקציות עם רשויות המס מחייבות רואה חשבון מוסמך, אולם ישנן פעולות רבות במסגרת הנהלת חשבונות אותן אתם רשאים לבצע בעצמכם.
    2. לרכוש תוכנת הנהלת חשבונות. תוכנה שכזו תסייע לכם לבצע את הרישומים הנדרשים ולנהל את הספרים בהתאם לדרישות החוק.
    3. לשכור את שירותיו של רואה חשבון, שאמון על ביצוע כל אותם שירותי הנהלת החשבונות באופן מקצועי להפליא ויעזור לכם להיות בכל רגע נתון עם יד על הדופק ועם ראש שקט בזכות הידיעה כי אין חשש לתסבוכת עם רשויות המס.

    לפגישת ייעוץ ראשוני חינם

    השאירו פרטים ונחזור אליך בהקדם

      חברה לעיצוב ובניית אתרים חברה לעיצוב ובניית אתרים
      כל הזכויות שמורות